Alla inlägg under juli 2019

Av maria anonym - 29 juli 2019 23:30

bestämde mig för att laga denna i dag också.
eftersom jag behöver uppdatera min webnode hem sida och plus lägga ut priset på denna.
den blev populär här hemma väldigt snabbt också.
kladdkaks botten x3
vit choklad mousse
amerikansk mjöl choklad smörkräm.
innehåller denna.
ännu en en tårta som ska uppdateras på min hemsida också.
men funderar på om man ska göra nått mönster på den nästa gång när jag lagar den eller får på beställning.

Av maria anonym - 28 juli 2019 23:45

bestämde mig för att laga en tårta på kvällen efter att kompisen hade då åkt hem.
innehåll: chocklad mousse, tiramisu fluff
tårtbotten: vaniljbotten
prynader: blommor i sockerpasta

bilden före resultatet

så här blev resultatet på denna .
ska nu bara ge den ett namn som matchar med denna också.
men återkommer med det i så fall.

Av maria anonym - 26 juli 2019 20:19

maräng smör grädde en annan variant av tårt botten.

Av maria anonym - 20 juli 2019 22:45

nu när jag är bort rest och märkte detta nu när jag var på båten till åbo.
när jag på riktigt behöver inspration till mina bakverk.
att jag känner mig som mumin pappan vid vissa tillfällen och som jag nu har denna gång.
så har fått nu ihop lite visioner med hur allt ska se ut och vara.
med färger och mönster men det jag ska fortsätta med är det här med former.
efter att jag såg ett avsnitt på youtube som liknande en skål så det gav mig inspration .
kanske jag inte ännu skulle våga mig på helt och hållet ännu.
men ska testa när tiden är inne.

Av maria anonym - 16 juli 2019 00:21

satt i stor sätt från 14:30 - 19:30 med detta sen fick det bli en timeout en stund .
och fortsatte, sen efter några timmar senare på kvällen.

Av maria anonym - 15 juli 2019 01:48

har nu i går bara titta på youtube med jämna mellan rum först för att få insperation för att prova nya sorters tårt med annat i än dom med socker kände nu är det på tiden att börja med nått nytt så får systersonen vara provsmakaren på det hela .
behöver lägga ut nya bilder till min hemsida som jag har om man vill beställa något.
men detta kommer hända efter min resa som jag nu ska den 18 - 23 juli.

Av maria anonym - 13 juli 2019 20:22

eftersom min fot inte är helt frisk ännu så då bestämmde jag mig alla för att fortsätta med för bereda lite dekorationer till tårtor av omika varianter .
och provade denna gång att göra nån variant av blommor.
ska blandat göra en kategori på min hemsida för dekorationer av olika modeller och färger.
min dröm är att få börja med detta ett riktigt företag som kanske kan leda till att man utvecklar detta vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards