Alla inlägg under augusti 2022

Av maria anonym - 31 augusti 2022 22:36

Om en vecka ska det fyllas år & då är det 40 år.
Ska då bli en speciell tårta.
Tanken är choklad botten tänkt.
Fyllningen vanilj mousse
Dekoration rosor i frosting i
Rosa, grönt är alternativ 1
Rosa i mörk nyans & ljus rosa nyans
Med gröna blad
Detta är mina tankar i allafall som sagt eftersom det är en 40 års tårta så ska den kännas speciell med fin dekoration o bra färger också..
Men det viktigaste är att allt passade ihop
Med kombon i smaken & sen också att bra smak på det hela.
Speciellt på en 40 års tårta som jag kommer änga mer tid &, kärlek för.

Sen lite sen vid sidan om lite bullar &
Kakor har jag tänkt mig också som sagt.
Men kommer allt att uppdatera mer om det här också när det är dags för detta .
För mig är att baka ett av mina intresse & älskar att baka det till hör mitt liv & kommer alltid att göra också som sagt.
Även om min gubbe tycker att man kan köra
En fejk på det hela som sagt men det kommer jag aldrig att ta att göra precis.

Ovido - Quiz & Flashcards