Alla inlägg under september 2020

Av maria anonym - 10 september 2020 00:37

i dag blir jag då 38 år känns galet och min älskling har visst planerat någon överaskning till också spännande antar det är  det ända paket som jag kommer få.

men satt i går och tänkte rejält angående mina tårtor eller tårta till min födelse dag jag ska ha och har nu bestämmt att laga ett silja serenade det kommer att bli en utmaning dock en 1 vecka firande av förhållande också är vad det har blivit också.

så eftersom vi träffades första gången på silja terminalen så kändes








m

detta som en perfekt grej tyckte jag plus älskar den här killen av hela mitt hjärta också.

så vad mer kan ta och göra som sagt för det ska samtidigt bli något betydelsefullt att minnas .

så ska planera delarna i hop och plus skära upp delarna på fartyget .

planera smak

innehåll 

dekoration 

hur man ska lyckas få allt s sättete bra ut med det vit blåa färgerna som silja har på sin fartyg so

 serenade eller symhony i färg o ser deklaration ochse. hdfgggdå och jag är nioggran med.

det upp daterar mer på detta projekt i morgon på. 

v

Ovido - Quiz & Flashcards