Alla inlägg under juni 2020

Av maria anonym - 13 juni 2020 09:34

efter det här tårtbakningen som blev lyckad.
så har jag nu började fundera på vad jag ska göra för tårta på midsommar afton också men denna ska vara riktigt sommrig tänkte jag och riktigt god smak också ska den ha också.
så får se man gör.

Av maria anonym - 12 juni 2020 23:21

tårtan blev lyckad visade det sig och grannen var väldigt nöjd med den också.
och jag kände mig också så klart förutom bokstäverna så klart .
så det var väl det ända som sagt och nu är det bara får se vad dom tyckte om smaken på den också så det visar sig nu.
men annars att dom var super nöjd med den och glad för också.
så man får väl när gubben fyller år nästa vecka om det blir nått igen som sagt.

så här blev restultatet också är nöjd som sagt förutom bokstäverna som sagt.

Av maria anonym - 11 juni 2020 23:45

måste säga jag är väldigt stolt över denna tårta .
en granne frågade mig för en dag sen om jag skulle kunna tänka mig laga en tårta som jag sa ja till så har hållit på från 12:30 - 21:00 på kvällen men fick laga nya bottnar att börja med.
barnbarnet hade vunnit junior semifinal i tennis här i finland.
så jag hoppas verkligen att dom kommer att bli nöjd över denna .
bestämmde att det fick ta sin tid också som sagt. för att den skulle bli bra.

smak
vitchoklad fluff
frosting
socker pasta figurer
racket , tennisboll ,

Ovido - Quiz & Flashcards