Alla inlägg under augusti 2019

Av maria anonym - 30 augusti 2019 02:54

sov kanon bra också och nöjd med beställningen på tårtorna också så klart men bestämde mug att sätta lite guld knappar på den också och fotbollsplanen fick allt vara som den var.
men jag kände mig nöjd i allafall måste jag säga.
men kom plötsligt ett sms av kompisen där beställaren plötslig hade blivit tveksam och då blev jag jaha onödigt köp med andra ord också.
men det löste sig slut i allafall och fascinerades när dom hämtades också av kompisen.
men bara lägga pengarna nu i förpackningen som jag tänkt mig som är till för detta företag om man behöver köpa något så det ej går ut över mina egna pengar i stället.
och börja anteckna in allt som har med betalningen att göra som sagt.

Av maria anonym - 29 augusti 2019 00:04

tog och bestämde mig i dag för att baka klart dom här tårtorna som min kompis ska hämta. men bad kompisen hämta i morgon eftersom jag håller på och städar lägenheten tills mamma och min son kommer hem som varit bort resta.
men det här är i allafall min fotbollsplan och den andra också som jag bestämde mig för den skulle bli havs blå.
ville inte göra dom för helt avancerat vilket som kan innebära för mycket tillbehör då i stället som man inte känner så mycket för.
får då hade tårtorna blivit lite större än vad dom är nu.

ljusblå tårtan:
botten kladdkaka
smak vanilj mousse
frosting med philadelphia ost.

fotbollsplanen
botten kladdkaka
innehåll choklad/vanilj mousse
locket strössel med 3 fotbollar

Av maria anonym - 22 augusti 2019 03:08

Av maria anonym - 21 augusti 2019 01:58

en marsipan tårta som då blev så här .
men insett att när jag lagar dessa så blir själva tårtan för stor för locket.
så detta måste jag forsätta öva mig på så att det blir bra och känna mig nöjd.
men själva innehållet är detsamma som i den gröna eller vilken färg man nu vill ha.
men blev ändå nöjd med denna sen får man se vad kompisen och hans gäng säger om detta.
eftersom det är han som har beställt den och dom andra 2 får han då nästa vecka kommer lägga upp en bild här på dom också.

Av maria anonym - 16 augusti 2019 02:39

efter att kompisen berättade att dom skulle ha fika på ip föreningen efter nån match så tog jag mig en lång funderare och har nu kommit fram till vad jag ska göra för tårta tårtor så det kommer bli perfekt det vet jag .
ska laga en stor modell på tårta avlångc ska bli vanilj mousse och chocklad fluff med amerikansk marängsmör som då ska vara grön färg som då ska vara gräs får ta en familjemedlem till hjälp som vet hur en fotbollplan ser ut eller alla dessa sträck mm .
så ska laga 2 såna tårtor.
men ser detta som roligt en utmaning också det är ett gäng som ska ha dessa vem vet kanske blir napp om det tycks om som jag också hoppas på.
för det blir en mjukStart som sagt på tårthörnan och der är ju det som jag vill också.
så jag och min son klarar oss ut över det jaf har i veckan.

Av maria anonym - 11 augusti 2019 18:24

jag fick en beställning av en kompis på 2 tårtor som överaskade mig väldigt mycket också men ändå roligt måste jag säga har ju bara gått och väntat på att det ska hända än att man lagar tårtor för att ha som uppdatering på min hem sida och sen äter man lite av tårtorna och som nu ligger i frysen också till och med
så blev jätte glad över det här med beställningarna kom. .

Av maria anonym - 9 augusti 2019 07:59

att baka är roligt och avslappnanade i mina ögon och älskar att baka också gör jag.
jag bakade mycket med sockerpasta och insåg att jag behövde gå ett steg vidare i min utveckling med tårtor och satt och funderade mycket på hur jag skulle gå till väga också och vad jag skulle börja utveckla med för sorts tårtor och til slut hittade .
och det blev en tårta med kladdkaksbotten .
och bestämde mig för att laga en till men i andra färger .
och sen också för att min hemsida behövde upp dateras också nu typ en gång i månaden med 2-4 olika bakverk .
men här är den jag bakade och blev succse också efter vänner och familje medlemar fick smaka på denna .

Av maria anonym - 3 augusti 2019 23:56

denna tårta började jag med i går
botten choklad och mousse det blev då vanilj och det sista av det amerikanska smörkrämen och grädden från en tidigare tårta.
dock inga socker pasta är det på denna.
kvistarnarna är färgade med svart hushålls färg.

Ovido - Quiz & Flashcards