Alla inlägg under oktober 2019

Av maria anonym - 10 oktober 2019 16:37

riktigt goda scones och första gången som jag provar att laga veganska scones det ska bli mina frukost frallor här nu ett par dagar.
har lite vaniljsocker men dock chia frön i dom som blev lite brända.

Av maria anonym - 2 oktober 2019 23:56

kommer i morgon

beklagar att bilden blev små suddig .

Av maria anonym - 2 oktober 2019 20:42

bestämde mig nu för i kväll att baka frallor så letade fram ett recept och man får se hur det hela blir nu om dom blir goda eller inte.
men det jag hällde i med 2 tsk var då lite chia frön eftersom det är bra för ämnesomsättningen också så valde jag ta 2 tsk av detta .
kommer ta bild på mina egna frallor vill inte kopiera någons bilder vill hellre visa min egna i stället.
så det kommer i nästa inlägg när frallorna är helt klara också.
så bild och så kommer recept på samma inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards