Direktlänk till inlägg 9 februari 2024

Snart

Av maria anonym - Fredag 9 feb 23:50

Jag kommer snart att baka 2 saker men till olika datum .
Den ena är en fika ska i morgon berätta för sonen som gick på samma förskola och års kull som han gjorde.
Kommer på fika och att få umgås med varandra .
Och efter det efter att ha tagit beslut att jag ska laga en tårta som är en skibidi toilet tårta med dock bara med några figurer och få den här jämn och rak.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria anonym - Fredag 23 feb 14:53

Den verkligen en lyckad tårta i går med choklad botten och vanilj fyllning för att hålla sockerpastan så blev det lite vispgrädde. Men var kul alla tyckte om den i allafall. Så blev denna tårta och allt blev lyckat. ...

Av maria anonym - Torsdag 8 feb 23:28


Hade sonens födelsedag fika men fick köpa lite kakor bullar i stället eftersom det blev så tight i stället . Så fyllde en annan familje medlem för ett par dagar sen och denna tårta blev lyckad kommer göra om denna också bestämde jag mig för . Ch...

Av maria anonym - Onsdag 10 jan 10:36


Födelsedagstårta 2023.

Av maria anonym - Onsdag 10 jan 10:33

Denna tårta gjorde jag i december till mammas födelsedags fika . Vanilj botten med hallon/blåbärs kvarg med kitkat runt och Mousse i vanlig. Mina peppar kakor andra satsen 2 plåtar blev det också. Sonens födelsedags tårta ...

Av maria anonym - Onsdag 10 jan 10:27

Nu är det längesen som jag tittade in hit eftersom det har vart mycket här hemma med olika . Skulle ha Vart in hit sen novembe när min son skola hade Tänkte i allafall lägga ut lite av det som jag lagade dock inget till cafet blev det denna gån...

Ovido - Quiz & Flashcards