Alla inlägg under september 2019

Av maria anonym - 10 september 2019 09:34

min amerikanska choklad tårta som jag bakade i går den är inte ännu helt klar dekorationen som också ska på men själva tårtan är allt klar i allafall.
och för att vara första gången så är jag nöjd också så klart.
så resultatet är jag väldigt nöjd med i allafall.
kommer sen lägga ut en bild på den också när den är helt klar.

hur det kommer sig att jag kom på denna ide med amerikansk tårta är att jag har en pojkvän som är från usa och själv klart också att jag kollar någolunda på mycket amerikanska bakverk på youtube när insprationen behövs.

denna är jag inte ett ända dugg klar med som är en chocklad bolls tårta som jag blev otroligt sugen på också på att prova dock det som blev för lite av det var allt margarin tyvärr.
har tyvärr dock svårt att bestämma mig om jag ska ha mer chokladsås på som jag lagade igår eller resterna av det från amerikanska tårtan.

Av maria anonym - 10 september 2019 09:23

i dag fyller jag år och som känns väldigt udda eftersom jag inte fattar vad hela sommaren tog vägen försvann bara med ett swish känns det som måste jag ta också säga .
men nu är det höst ännu med sommar värme eller sen sommar värme.

Ovido - Quiz & Flashcards